Followers:

Sunday, March 25, 2012

K 15 DALAM KENANGAN

K 15 DALAM KENANGAN

duduk ku sendirian dibwh pokok usang..
mencari ketenangan..mencari kesejahteraan..
ku paling sekeliling..ku mendongak keatas..
ku bisik 'betapa nikmatnya idop didunia pinjaman ini'..
ku panjat syukur dlm aty..ALHAMDULILLAH..

asyik aku gembira menikmati anugerahNYA..
tanpa kupinta..ujian dtg bertimpa-timpa..
ku mengalir airmata keluhan..tawaku dlm kedukaan...
tangisiku penuh penderitaan...
ketenangan bukan lagi didepan..

penat dlm keluhan..letih penuh pengertian..
penghujung malam sepi,ku muhasabah diri..
ujian datang kerana DIA ingin menguji..
ku sedari..aku masih punyai DIA..
DIA lah segalanya...ujian ditimpa ada hikmahnya..
aku kini mengerti..aku kini memahami..

..................................................................
kerana K15 aku masih boleh berdiri...
kerana k15 aku lebih mengerti...
kerana k15 aku bisa berlari lagi..
kerana k15 aku harungi duri dihati...

"luv u all | k15 sentiasa dihati...."
:salam perjuangan:salam persahabatan:



NUR IBTIHAJ (N.H.G)
25 Mac 2012/ 2 JAMADIL AWWAL 1433
0058-KOLEJ TUANKU KURSHIAH,UNI MALAYA,kL
....................................................................


No comments:

"Bila hati berbicara,tangan melakar maknanya..."
"Membuai bicara mencari makna cinta hakiki..."