Followers:

Wednesday, October 15, 2014

SIAPA YANG TIDAK BOLEH MENGAMBIL ESP? SIAPA YANG BOLEH MENGAMBIL ESP

BISMILLAH

ALHAMDULILLAH..

Next entry untuk hari ini..hihi

siapa yang tidak boleh mengambil ESP?dan siapa yang boleh mengambil ESP?

Attention!!
Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memprose protein sahaja yang tidak digalakkan untuk mengambil ESP..




ESP sesuai untuk semua lapisan:
  1. Ibu-ibu yang sibuk : ESP membantu memberi tenaga berpanjangan badan lebih sihat dan kekal cergas.
  2. Wanita yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran anda pada setiap pagi mampu memberikan anda rasa kenyang untuk masa yang lebih lama. Tiada lagi sarapan yang berat-berat. Tak usah lagi makan nasi lemak pagi hari!!
  3. Ibu-ibu yang menyusu anak : membantu memperbanyakkan dan mengekalkan perahan (suapan) susu disamping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu yang konsisten.
  4. Pesakit yang kencing manis: Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras gula (glukosa) dalam badan
  5. Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka: membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu gebas dan berseri untuk tatapan insan 'tersayang'..hihi
  6. Untuk semua orang yang ingin kekal sihat sentiasa..inshaa ALLAH..




 Uolls..
Perlu ingat bahawa dalam kita mengambil suplimen, jangan pikir yang 100% kita akan dapat apa yang kita inginkan dari suplimen tersebut, suplimen ini untuk membantu serba sedikit dan membaiki apa yang boleh 'dibaiki' olehnya. Jadi, selebihnya hanya TUHAN yang akan menentukan. Tapi, untuk bertawakal dan berserah padaNYA, perlu kita ikhtiarkannya terlebih dahulu, ia kan?? 

salam..

Jumpa lagi .. 

(^_^)



No comments:

"Bila hati berbicara,tangan melakar maknanya..."
"Membuai bicara mencari makna cinta hakiki..."