Followers:

Monday, February 17, 2014

DIMANA PERGI ILHAMKU

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..
ALHAMDULILLAH..
ALLAHUMMA SOLLI 'ALA MUHAMMAD..
ASSALAMUALAIKUM wbt.

Huhuhu....

Dimana la pergi ilham dalam jiwa nie, dulu selalu gak saya menulis puisi-puisi..
kalau korang scroll down balik post lama-lama korang akan jumpa,
puisi-puisi yang saya 'lukis' dulu kala..
sekarang nie entah kemana perginya ilham tue..
saya pun tak tahu kemana ia hilang..dah tak nak singgah dah.. :(

Best tau tulis puisi nie kalau korang nak tahu, tak tahu nak cakap camne sebab hanya orang yang faham tentang puisi nie akan tahu kenapa saya cakap best..



Saya ada jugak hantar cerpen,puisi-puisi di majalah dan kat online pun ada. Tapi, mungkin nasib kurang baik kot. Tak disiarkan..huhu..

But...nie cerpen pertama saya disiarkan di penulisan2u ..
Tajuk cerpen nie YUSUF & ZULAIKHA...
banyak kurangnya cerpen saya nie...
maklumlah masih baru mencuba..huhuhu


selamat membaca.. :-/

No comments:

"Bila hati berbicara,tangan melakar maknanya..."
"Membuai bicara mencari makna cinta hakiki..."