Followers:

Friday, December 9, 2011

BERSYUKURLAH




ASSALAMUALAIKUM BLOGGER





...YA TUHAN...
..aku bersyukur padaMU dengan apa yang aku 'ada'...
..kerana aku tahu orang lain 'tiada' langsung...

..YA TUHAN..
..aku bersyukur padaMU dan menerimanya dengan 'rela'...
..kerana aku tahu aku 'mampu'..

..YA TUHAN...
..aku tidak ingin lagi 'mengeluh' dgn masalah2 aku..
..kerana aku tahu orang lain lagi 'susah' dr aku...

..YA TUHAN..
...tidak ingin aku bebani 'mereka' lagi..
..kerana aku tahu 'mereka' cukup terbeban dengan masalah yg sedia ada...

...YA TUHAN..
..aku BERSYUKUR padaMU..

..YA TUHAN..
..aku BERSYUKUR padaMU..



2 comments:

Anonymous said...

syukur2...

Unknown said...

ye najmi..syukur3

"Bila hati berbicara,tangan melakar maknanya..."
"Membuai bicara mencari makna cinta hakiki..."